Monday, September 10, 2007

Ο Φωνακλάς

Είμαι πολύ κουρασμένη.

Πάρα πολύ όμως.

Κυρίως ψυχολογικά μη με ρωτάς γιατί.

Στη γειτονιά μου μένει ένας φωνακλάς.

Θα ήθελα πολύ να χτυπήσω το κουδούνι του μια μέρα και να του ρίξω ένα κουβά κρύο νερό στο κεφάλι του μπας και σταματήσει.

Είπα σε ένα φίλο στη δουλειά πως γράφω εδώ (πρέπει να ήμουν υπό την επιρροή τρελής κούρασης). Και τώρα συμπάθα με. Μα μέχρι να το ξεπεράσω πως πιθανά διαβάζει και κάποιος που με ζει καθημερινά.

Δεν θα γράψω τίποτα (βρε τί πάθαμε).

Καλά αυτό ίσως κρατήσει μέχρι αύριο.

Νάνι.

(Γ. Σ'ευχαριστώ για τη βραδυνή συντροφιά σου - την είχα ανάγκη απόψε).

5 comments:

mystikaperasmata said...

H ψυχή κυλάει πάντα στις μυστηρώδεις στοές της. Μπες στο Βασίλειο των ονείρων σου και θρόνιασε εκεί. Μέχρι αυτά να βρούν ανταπόκριση και να σε οδηγήσουν στη δική σου αλήθεια.
Καλημέρα ΑΝνα...καλημέρα ψυχή...

ANna said...

Και μετα μου λες δεν είσαι ο μοναδικός αναγνώστης. Με την πρώτη σου (πρόταση). Συμφωνώ.

Με τη δεύτερη. Δεν την καταλαβαίνω, προσωπικά τα όνειρα μου δεν είναι Βασίλειο αλλά κάτι άλλο μετα-πολεμική ζώνη μου φέρνει. Η ζωή μου προσπαθώ να γίνει Βασίλειο ναι. Δεν τα καταφέρνω πάντα όχι.

Η δική μου αλήθεια; Νομίζω πως η αλήθεια είναι μια για όλους και για όλα. Υπάρχει μια μεγάλη θεωρία. Θα την καταλάβεις κάποτε. Η δική μου είναι κομμάτι της, αλλά όχι. Δεν την έχω βρει ακόμα. Δεν κρύβεται στα όνειρα όχι. Στη βαθύτερη συνείδηση μου κρύβεται. Εκεί.

(Πρέπει να κλείσω υπερωρία απόψε - ΔΥΣΤΗΧΩΣ - και δεν ξέρω πως. Θα προλάβω τον Πάκο). Μαγική ας είναι η βραδυά.

Αναμένω το επόμενο ποστ. Την γρήγορη σύνδεση μου. Και το επόμενο σχόλιο σου!

kerato said...

Δεν είναι ο μοναδικός σου αναγνώστης...

Ζιωβίνος said...

Αστα να πανε! το ιδιο επαθα και εγω αλλα πρωι-πρωι!!! Σε 5' το ονομα μου ηταν "blogger"... Ευτυχως δε μου ξεφυγε η διευθυνση. Λεω να μου ξεφυγει αυριο...(???)

ANna said...

@κέρατο - σήμερα με ξετρέλανε το πρώτο πρόγραμμα από τον Παβαρότι - σε ροκ - από την ροκ στην Κούβα. Το ξέρω πως είναι ο μοναδικός, όλοι οι αναγνώστες μου μοναδικοί είναι εξάλλου!